2009. január 24., szombat

A nap felfedezése

A mai nap felfedezése: -Jéééé, a Margit hídról látszik az új Megyeri híd! :-O

Jóvanna! Lehet röhögni! :-D A vidéki Pesten járt, és combinóval utazott :-D

Ja, tényleg! Régen volt, még gyerek voltam, de arra is nagyon rácsodálkoztam, amikor rájöttem, hogy a négyeshatos villamos az valójában kettő, vagyis vagy négyes, vagy hatos. :-D
Nagymamám pedig összekeverte a Baross teret a Boráros térrel, és le akart szállni a buszról, vagy villamosról, hogy valahol itt lesz a Keleti pu. :-D
 Én meg, amikor már egyedül jártam pesten, csak a busz számát figyeltem, azt már nem, hogy merre megy.... felszáltam, és pár megálló után kezdett gyanús lenni, hogy mintha kifele vinne a városból. Akkor bekattant, hogy hoppá.... az út másikoldalán kellett volna felszállni :-))

Komolyan, aki nem ott nőtt fel, el sem tudja képzelni, hogy mennyi mindenre kell figyelni egy nagyvárosi közlekedésben.
Ráadásul azon is komolyan elgondolkodtam, hogy vajon miért van az, hogy régebben soha nem okozott gondot az aluljáróban való közlekedés, manapság meg olyan sokszor az utca másik oldalán jövök fel, vagy teljesen máshol, mint ahol szeretnék. Aztán fent betájolom magam, és vissza a föld alá.
 Most vagy a kiírások nem olyan egyértelműek, vagy én veszítem el lassan a híres tájékozódási képességemet ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése