2009. január 22., csütörtök

Útinaplóm

Ha már így a kezembe került a régi útinaplóm....
Azt hiszem, kiderült, hogy ez az íráskényszer elég korán elhatalmasodott rajtam. Kivétel nélkül, minden utazásom meg van örökítve, 3 db füzetet írtam tele. (Ill. az utolsóba fér még!)
Kicsit megviseltek szegények, de azért jó kézbe venni. Ahogy olvasom a régi kalandjaimat, olyan dolgok is előjönnek, amit már réges-rég elfelejtettem azóta. Na, így néz ki ez a híres íromány:
naplo 
Csak azért van a párna alatt, mert felül rendesen rá van írva a nevem :-)) Könyvjelzőnek pedig egy nemzeti színű szalagot használtam.

A legelső naplóm az sajnos, elveszett. Pedig az lenne az igazi kuriózum. Ráadásul elég kalandos is volt az az út.
Már régebben elterveztem, hogy digitalizálom az utazási írásokat, persze, nem a teljes naplót, csak részleteket belőle. Néhány írást sikerült is gépre vinnem, de elég lassan megy. Idő kell hozzá. Talán felteszem ide a blogra - folytatásokban- hogy legyen miért visszajönni :-))
Ez pedig a görög út nyitólapja:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése