2009. január 24., szombat

Egy hobbibolt

Egész héten alig vártam már, hogy majd a pesti napomon betérek egy nagy-nagy hobbiboltba. Már nyáron is téma volt ez, akkor elindultam gyalog a nyugatiból, hogy bemegyek a Margit krt-i boltba. De egy üres üzlethelyiség fogadott, a kirakatban egy cédula, miszerint elköltöztek a Bécsi út, akárhány szám alá. Úgy fejből gőzöm se volt, melyik a Bécsi út, valami logika szerint úgy gondoltam, hogy az M1-es felé eső városrészen lesz. Mert ugye, ha a Váci út Vácra visz, a Üllői út Üllőre, akkor a Bécsi út csak Bécs felé lehet. No, de valamilyen logika szerint nem ott van, most már tudom, de mivel egyáltalán nem esik útba, így azóta sem jártam arra.
Gondoltam megnézem én ezt az Üllői úti nagy hobbiáruházat, és ott jól elköltök egy csomó pénzt. Nos, hát leszálltam a metróról a Ferenc körútnál, és persze először megint rossz fele mentem, de aztán a zsigereimben éreztem, hogy nem arra :-)) megtaláltam az Üllői út Kálvin tér felé menő oldalát. Azt nem tudtam pontosan, hogy hány szám alatt található a bolt, gondoltam, csak észreveszem. Alig mentem egy kicsit, egyszer csak ott volt a hobbibolt. Bementem, és....egy nagyon nagyot csalódtam. Ez lenne a nagy hobbiáruház??? Ez lenne a nagyon nagy választék??? De hát ilyen itthon is van :-((( És annyira, de annyira csalódott voltam.
Hazaérve kezembe került a blokk, mert azért valamit vásároltam. Nézem a cég nevét...tök idegen, semmi Kreatív hobbi, vagy Hobbiművész......megnézem a neten, háááát...verem a fejem a falba...
Leesett... Én nem tudtam, hogy két hobbibolt van az üllői úton! Még menni kellett volna egy kicsit, mert ahol én voltam, az nem az volt, amit kerestem. De most már mit csináljak?
Várhatom, míg legközelebb eljutok Budapestre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése