2018. december 18., kedd

Buszos észrevételeim

Ritkán járok busszal itt helyben, mondhatnám soha, de néha van egy-egy kivételes alkalom.
Mint pl. tegnap.
Nem volt autóm, és a bokám miatt még nem mertem a gyaloglást bevállalni. Maradt a busz.

Leírom a benyomásaimat, vannak pozitívak és negatívok, vegyesen.

1. Az útépítés miatt a buszmegállót áthelyezték. De sehol egy kiírás, vagy egy információs tábla a régi buszmegállóban, hogy ne itt várd, mert itt nem áll meg.
(majdnem megszívtam, az lett a gyanús, hogy senki nem vár rajtam kívül. Aztán beugrott, hogy biztosan arrébb áll meg. Így is volt, a kanyar elé rakták az ideiglenes megállót, úgy, hogy a régi buszmegállóból nem lehet oda látni, mert takarásban van.)
Azért kiírhatták volna.

2. Késett a busz. (A forgalmi/építési akadályok miatt)

3. A buszvezető nem köszön. (régebben köszöntek)

4. Csuklós busz jött, végre nem kellett nyomorogni a kisbuszon, mint régebben. Ráadásul új busz. Csendes. Tiszta.

5.  Nem volt tömeg, volt ülőhely. Kultúráltan lehetett utazni. Mintha kevesebben utaznának busszal, mint a korábbi években.

6. A szembe jövő autósok nem engedik el a buszt. (Ez a behajtani tilos táblás szakasz, ahová a busz bemehet szembe a forgalommal, de mivel egy sáv van, meg kell várnia, míg beengedik, hogy haladni tudjon)

7. Minden akadályoztatás ellenére a menetrend szerinti időben ért be a megállóba, ahol leszálltam. Nem késtem el :-)

Változatlanul nem szeretnék minden nap buszozni, de néha, ha szükség van rá, ki lehet használni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése