2018. december 31., hétfő

Jól elintéztem magam (...és az ajándékok?)

Mit mondjak, ez az év nem volt túl szerencsés az egészségem szempontjából.
Sajnos, az év utolsó napjaira is jutott valami rossz... :-(

Persze, az én hülyeségem, mert hazafelé jövet beültem egy olyan autóba hátra, amiről tudtam, hogy nem lesz túl kényelmes. Nem is volt.
Nem tudtam túl sokat mocorogni, így kicsit elültem a derekamat. Mikor kiszálltam az autóból, még nem éreztem, illetve nem volt vészes, úgy tűnt, hogy megúszom. De nem. Hazaértünk, jöttem-mentem, pakolásztam, és egyre rosszabbnak, feszülősebbnek éreztem a derekamat. Próbáltam kimozgatni, lazítani, de egyszer csak beleállt a fájdalom, és onnan egyre rosszabb lett. Egyszerűen, nem tudtam kiegyenesedni, mert annyira nyilalt. És éreztem egy duzzanatot is a gerincem bal oldalán, a keresztcsontnál, ahonnan a fájdalom jött.

Éjszakára krém, gyógyszer (gyulladásgátló, fájdalomcsillapító, izomlazító) reggelre egy árnyalattal jobb lett, de még mindig csak előre dőlve tudtam mozogni fájdalommentesen. tehát újabb adag gyógyszer, és pihenés. De még mindig nem jó.

Én ma bulizni akartam, meg felmenni a városba, gyalog. De ebből már nem lesz semmi. Nekem ez jutott az idén. Pedig már nagyon elegem van belőle. Kezdte a csípőm, majd jött a bokám, és ahogy ezek úgy-ahogy rendbe jöttek, most kezdi majd a derekam?? A derekammal sosem volt eddig bajom. Majd most már lesz???
És most már tényleg csak ebből fog állni a hátralévő életem???

És mi lesz az ajándékokkal, amiket karácsonyra kaptam?

-Mert kaptam egy aprító/darálót, ezt legalább lehet ülve is használni.

-És kaptam két könyvet. Egy Spartanost (Spártai út a címe) és egy Lubics Szilvist (Másfél nap az élet) Ezeket majd fekve olvasgatom, hogy érezzem, miből maradok ki ezek után... :-(

-Aztán kaptam a biciklimre egy telefontokot, amit a kormányra lehet tenni.
-És kaptam még kormányszarvat is, hogy a hosszú bringázás közben ne fáradjon el a kezem. Ezeket majd nézegetem, mert felrakni teljesen felesleges, a mostani állapot szerint nemigen fogok bringázni. Sőt, a bringámat is csak nézegetni fogom, mert mást nem tudok kezdeni vele.
-És kaptam egy új bringás kulacsot is. (ebből majd iszom itthon...)

-És itt van a lényeg, aminek nagyon örültem: egy szuper Asics futócipő. Na, így utólag teljesen felesleges volt megvenni. Vissza is tettem a dobozába, hogy ne fájdítsa a szívemet, ki tudja, fogom-e használni. Vagy majd kirakom a polcra, és nézegetem. (egyébként tényleg gyönyörű szép...)

Kérdés, hogy egyáltalán rendbe jövök-e. És ha rendbe is jövök, vajon meddig fog tartani? Véget ér-e egyszer ez a balszerencse sorozatom, ami már évek óta tart?

Valahogy nem csodálkozom, hogy egyáltalán nincsen szilveszteri hangulatom.

De azért mindenkinek BÚÉK!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése