2018. december 1., szombat

Adventi naptárunk - 2018-ban (DIY, vagyis sk.)

Egy ideje ugyanazt a csipeszes megoldást használom adventi naptárnak, de minden évben mégis egy picit más. A csillagos-csipeszes füzért az OBI-ban vásároltam, még 2016-ban.

Tavaly, és tavalyelőtt ilyen volt az adventi naptárunk: (adventi-naptar-nagyoknak-sk.)
Az idén pedig ilyen:



Az Aldiban vásároltam hozzá kis tejcsokoládé figurákat, összesen 3 csomagot (az ára: 399 Ft/csomag)


A fekete csomagolópapírból sajnos, csak ennyi volt otthon, ezért kiegészítettem a csillagossal. 
Az elkészítése egyszerű:
A csomagolópapírt kis téglalap alakúra vágtam, ezekbe minden kis figurát szaloncukor-szerűen becsomagoltam, majd sorban felcsipeszeltem.

És ennyi...kész is van az egyszerű, sk. Adventi naptár :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése