2018. december 4., kedd

Már az IKEA is logikátlan...?

Tegnap beléptem az IKEA weboldalára, és szerettem volna bejelentkezni a fiókomba is.

(rólam tudni kell, hogy mindig felírom az ilyen regisztrációkhoz tartozó jelszavamat, mint ahogy ez esetben is fel volt írva)

Nem tudtam belépni, próbáltam többször is, de mindig hibás jelszót jelzett.

Kértem egy új jelszót.
Küldték is, csak nem azonnal.

Reggel néztem az emailjeimet, a kéréshez képest, jó 2 órás késéssel kaptam meg a jelszót. De nem is ez az érdekes.

Hanem az, hogy az új jelszót megkaptam 19.59 perckor, és 20.00 perckor pedig kaptam egy olyan emailt, amiben leírják, hogy zárolták a fiókomat, mert túl sokszor próbálkoztam.

Ez az egyik logikátlanság. (1. az eredeti jelszó jó volt. 2. minek küldenek új jelszót, ha a zárolás miatt nem tudom használni.)

A másik logikátlanság pedig az volt, hogy azt írták, hogy ezt a zárolást csak a kérésemre oldják fel. Elérhetőséget persze nem mellékeltek hozzá. És mindezt egy olyan emailben, amire nem lehet válaszolni.
Az Ikea oldalán pedig a kapcsolat menüpont úgy láttam, hogy az árukról és a reklamációkról szólt.

Nem is írtam nekik. Minek? Csesszék meg, ha zárolták, akkor legyenek boldogok vele. Nekik adom.

Kábé fél perc alatt regisztráltam egy új fiókot. Még tegnap. Ez nekem így sokkal egyszerűbb volt, mint írogatni nekik, meg várni.

Különben is, miért kell zárolni egy fiókot* még az elfelejtett jelszó felhasználása előtt? És ha zárolják, akkor minek küldenek új jelszót?

Hol van itt a logika????

*(Egyébként meg nincs abban a fiókban semmi különös, csak egy korábbi bevásárló/kívánság-lista. Aminek nagy részét így fejből már elfelejtettem, és lehet, emiatt nem is fogom megvásárolni. Na, megérte?)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése