2008. november 23., vasárnap

Crocs

Nézegettem én nyáron a balcsinál, hogy ezek a külföldiek milyen bumfordi, színes, egyenpapucsban járnak. Hogy mit esznek ezen a rondaságon. Az egész családon ilyen volt, a legkisebb gyereken is.
A nyaralószomszéd kölyök is egész nap ebben szaladgált. Még meg is jegyeztem, hogy vajon hogy bírja egész nap ezt a vacak műanyagot.
De azt mondták, hogy kényelmes. Hogy nem izzad benne a láb. Meg könnyű.
Persze, ez mind az eredeti crocs-ról szólt. Mert a kínait megnéztem közelebbről, és úgy ítéltem meg, hogy az még gagyinak is gagyi.
Viszont Tapolca főutcáján árultak eredetit, majd leültem, 10000 ft-ot kértek érte. És vették. Pont előttem kapott két gyerek is ilyet.
Szóval, első benyomásom erről a cipőről nem volt túl pozitív.
De a napokban beleakadtam a neten. Kiderült, hogy egész formás darabjai is vannak. Ráadásul akinek van, mindenki dícséri. Egyszóval, megtetszett. Nemcsak nekem, a családnak is. Mindenki kiválasztott egyet, hogy milyet szeretne. Nagyon játszadozom a gondolattal, hogy jövő nyárra talán beruházunk rá.
Majd kiderül, addig talán összejön a rávaló is.
Hacsak nem robban be egy újabb őrület... :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése