2008. november 21., péntek

Habpatron

Nem tudom emlékszik-e még valaki (rajtam kívűl) a habszifonra. És vajon használja-e még valaki (rajtam kívűl)
Ugyanis évek óta egyre nehezebb patront kapni hozzá. Ma is azt hajkúrásztam. Az egyik boltban, mikor kérdeztem, hogy tartanak-e habpatront, a pénztárosnő őszintén rámcsodálkozott. Nyilván, náluk nem volt, de még hozzátette hogy: -Egyáltalán árul még ilyet valaki?
Hát kérem, nem volt könnyű felhajtani, sok-sok nincs után végre találtam. A sarki kisboltban.
Azt mondták a kereskedő, hogy nem tartanak, mert alig-alig keresi valaki, és hamar lejár a szavatossága. (mondjuk, nálam is lejár, de én attól simán használom, semmmi baja sincs)
Amit viszont nem értek, hogy ha árulják azt a folyékony habtejszínt, és meg is veszik, de nem habszifonba teszik, akkor azt mire használják az emberek?
Mert főzéshez ott a főzőtejszínm a kávéba a kávétejszín, de azt a habtejszínt nekem még sose sikerült habbá vernem, (max vajjá :-)), én ezt csak a szifonba tudom használni.
Oda viszont tökéletes. Össze sem hasonlítható a manapság elterjedt műtejszínekkel, amit habnak vásárolnak az emberek. Persze, egyszerű a használata, meg nem is romlok meg hamar, de én azt a mű utóízt, amit ezeken érzek, nem tudom megszokni.
Maradok tehát a réges-régi habszifonnál, és a finom tejszínhabnál.
Már amíg kapok hozzá patront......

2 megjegyzés:

  1. Épp ma kaptam meg dédnagymamám habszifonját. Bár a környéken patront nem kapni, de alig várom hogy használhassam😊

    VálaszTörlés
  2. Csomót lehet rendelni online,én is azt csinálom. Mama szifon...😁 Párja nincs annak a tejszínhabnak,❤️

    VálaszTörlés