2008. november 1., szombat

Ilyen vagyok

Újra itt vagyok, (különben is, tiszta szégyen, milyen rég jártam erre ) és ismét egy meglepetés várt itt a blogon. Jobban mondva egy feladat. A bűvös hetes. Vagyis 7 dolog önmagamról. 
Bodzától kaptam, köszi, hogy rám (is) gondoltál!
Hmmm..... :-)) valami könnyebbet! De azért belevágok. Milyen vagyok?
1. Tökölős. Nagyon sokáig tudok variálni valamin, mielőtt végleg eldönteném.
2. Makacs. Ha valamit a fejembe veszek, annak úgy kell történnie. Főleg, miután eldöntöttem végre.
3. Szeszélyes. Mint az időjárás. Jó hangulat, rossz hangulat, jobb lábbal kelek, bal lábbal kelek, társaságot akarok, nem akarok embert látni, pörgést akarok, csendet akarok, ...meg ilyenek.
4. Tervezgetős. Sok minden érdekel, sok mindenbe belefogok, aztán néha sikerül befejezni, de olyan is van, hogy útközben elszáll minden lelkesedés. Persze, ide írhattam volna azt is, hogy sokoldalú, mert úgy gondolom, hogy akinek van két keze, az használja ki, és ide illik az a mondatom, amit időnként eleresztek: "-persze, hogy tudok, csak még nem próbáltam!" :-))
5. Maximalista. Mindig a tökéletesre törekszem, nem bírom a félmunkát, és a félmegoldásokat. Persze, ez hülyeség, mert semmi sem tökéletes, ezért nagyon kevés dologgal vagyok elégedett, és mindig van valami kifogásom.
6. Logikus. Mindig is a kedvencem volt a matek, ez sok mindent megmagyaráz, mindig mindenre keresem a megoldást, és a plafonon vagyok, ha főleg mesterek (férfiak!) szájából hallom, hogy:  "-ezt nem lehet" Aztán a végén kiderül, hogy mégiscsak lehet.
7. Kalandvágyó. Na, nem bandzsidzsamping, azt kihagyom, (mondjuk egy vadvízi evezés jöhet) de ismeretlen országokban ismert, és ismeretlen városokat felfedezni, na, ez jöhet, minden mennyiségben. Csak úgy nekiindulni a nagyvilágba, hogy majd jövök. Csináltam már ilyet, klassz volt. És persze fotó, fotó, fotó.... amiből itthon album születik, és útinapló, ami évek múlva is visszaadja az egésznek a hangulatát.
 ... és a végére úgy belejöttem, hogy legalább még 7 tulajdonságot össze tudnék szedni, illetve, ha kitörölném, és újra elkezdeném, akkor biztosan nem ezeket írnám, hanem teljesen másat, de az is én lennék, meg ez is én vagyok.

A továbbküldésekkel viszont mindig bajban vagyok. (és ez lehetne akár a 8. pont is :-))
Én ugyanis összesen nem olvasok 7 blogot, még 4-et is alig, ill. néha benézek ide-oda... de ők már mind megkapták, ahogy látom... Olyan ez, mint az üveggolyóknál volt. A játék jó, de a továbbküldés....
Most mit csináljak?
Naszóval. Ha valaki szeretné, hogy neki adjam tovább, akkor diszkréten jelezze :-)) és folytatódhat a lánc. Bár, nem szakad meg így se, de szánom-bánom, egyszerűen nem tudok megnevezni senkit. :-(((((((((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése