2008. november 12., szerda

Gyűjthető kiadványok

Na, folytatom az előző bejegyzéshez kapcsolódó dolgokat, mivel a kellemes hangú pasikám is ajánlott nekem egy hűdejó ajánlatot. Mikor nem kértem, csak arra volt kíváncsi, hogy sokallom-e az árát, és azért nem kérem. Mivel a valódi okra nem volt kíváncsi, így itt részletezem, hogy miért is nem kérek én ilyen gyűjthető, minden hónapban küldik-sorozatokat.
Szóvval, ajánlott ő egy minden hónapban érkező (és fizetendő) csodálatos, gyerekeknek való gyűjthető kiadványt, az első száma "csak" ennyi, és ajándék is jár hozzá, stb. stb. stb. Én pedig nem kértem. Hogy miért?
Először is, bazi nagy. Sok helyet foglal.
Másodszor is, igen, drága. Hiába olcsó az első szám, meg hiába adnak valami vackerájt ajándékba, ha összeszámoljuk a kifizetett összeget, azon már sok-sok normális könyvet is lehet venni.
Harmadszor: Nem látom a végét. Csak jön, és jön, fizetsz, és fizetsz, és ha közben lemondod, -már ha sikerül- akkor van egy hiányos, használhatatlan kiadványod, jó sok pénzért.
Negyedszer: Tele van tök felesleges dolgokkal. Olyat is beleszerkesztenek, ami annyira nem is kellene az adott témához. Csak hogy jó sok anyaguk legyen, és minnél tovább tudják a szülőket lehúzni.
És ezzel vissza is értünk az első ponthoz.

Hát ezért.

Pedig véleményem szerint lehetne ezt jól is csinálni. Inkább kevesebb tartalommal, kisebb kiadványokat gyártani. Talán többen lennének vevők rá.
Mert egyébként szépeke ezek, csak hát....inkább egy könyv. Sőt, százszor inkáb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése