2008. november 11., kedd

Telefonálók

Mondhatnám úgy is, hogy zaklatók, de ha azt nézzük, ők csak a munkájukat végzik.... Arról meg nem tehet senki, hogy ilyen munka jutott...
Az utóbbi időben gyanúsan megszaporodtak a hívószám-kijelzés nélküli telefonszámok, amelyeket felvéve rendre kiderül, hogy valamilyen biztosítást, szolgáltatást, vagy miafrancegyebet kínálnak. Érdekes, hogy mindegyik rögzíti is a beszélgetést. Vagy csak azt mondják, tehát igyekszem türelmesen, és kultúráltan elküldeni őket a 'csába. Bár kicsit nehéz, mert darálják a szöveget, és mivel nem szeretek közbevágni, és úgy neveltek, hogy illik végighallgatni a másik mondanivalóját. Tehát hallgatom, amit végig kell hallgatnom, ami ugye idő, idő, idő, amúgy meg nem érdekel az egész. Ezt közlöm is az illetővel. A normálisabbik fele tudomásul is veszi, sőt, megköszöni, hohy végighallgattam, a többi pedig elkezdi, hogy de...de miért, de miért nem, de ez milyen jó ajánlat, meg ilyenek. Na, itt szoktam rövidre zárni a kommunikációt.
Azért a mai hívásom érdekes volt. Felhív egy pasas, a nemistudommilyen kiadótól, és kérdezte, hogy kaptam-e a kiadványukból, ami tele volt kuponnal, és persze névre szólóan jött. Mondom, igen. Erre elkezdett adatot egyeztetni. Kicsit zavart, hogy ennyi mindent tudott rólam, és rá is kérdeztem, hogy vajon honnan tud ő ennyi mindent? Erre azt mondta, hogy regisztráltam a honlapjukon. Éééén??? Esküszöm, nem is jártam arra, különben sem szokásom reklámkiadványokat rendelgetni. De ha regisztrálok is, csúsztatni szoktam az adatokat. Pl. születési évnek +- 1-2 évet adok meg, meg hasonlók. De ez a pasas a valódi adataimat sorolta.
Szóval, mondtam neki, hogy én ugyan nem kértem belőlük, erre azt mondta, hogy akkor valamelyik ismerősöm regisztrált be.
Ügyes...
Én pedig biztos vagyok benne, hogy valaki kiadta az adataimat, nem véletlen az utóbbi időben megszaporodott telefonon-ajánlott hűdejóajánlat.
Még az is lehet, hogy valaki jól keresett vele.
Engem meg ne etessen senki, mert kezdem elveszteni a türelmemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése