2008. november 20., csütörtök

Végre mozaik!

Igaz, nem sok mindent írtam erről eddig, de azért én szorgalmasan rakosgatok - már amennyire az időm engedi. Sőt, már gazdára is találtak a cuccok. Na, nem kell nagy dologra gondolni, olyan kis kezdőféleségek, de azért örültem, hogy másnak is tetszik.
Ráadásul mindkét gyermekem rákattant a témára. Vettem egy 3 db-os dobozt, erre rögtön rácsaptak, hogy -ez nekem kell... -ez meg nekem. Meghagyták nekem a legkisebbet.
Az első mozaikunkat még szeptemberben raktuk - az erkélyen, fürdőruhában. Olyan jó idő volt még akkor. Klassz volt. Azután, ahogy bejött a hideg, a lakásban már nehezebben szedtem elő a cuccot. Sőt, a csempéből készülő házszámot, -amit vágni kell- félre is raktam, nekem itt bent ne repkedjenek a szilánkok.
Na, nem is szövegelek, inkább zúdítom a képeket:
Ez volt a legelső.
Utána volt még néhány próbálkozás, ami valszeg a rosszul megválasztott ragasztó miatt elkezdett lepotyogni. Én meg megmérgesedtem, és kihajítottam az egészet. Így most nincs edényalátétem.
Van viszont dobozom. Itt még próbálgattam a mintákat. Végül a jobb oldali lett a nyerő.
Íme a kész mű:
dobozka
A legnagyobb doboz, amire a lányom csapott le, ilyen lett:
 nagydoboz
A középső dobozt a fiam kaparintotta meg. Ezt alkotta:
 A kép némi magyarázatra szorul, hogy megértsétek egy 7 éves gyerek művészetét. Ő is elmagyarázta nekem. A bal felső sarokban a sárga az a nap. A fehérek a felhők. A kék az ég, a zöld a rét, és a jobb alsó sarokban, az a másfajta zöld egy tó, aminek lehet zöld vize is, mert ha kék lenne, akkor azt hihetnénk, hogy az is az ég, pedig az egy tó. Jó, mi?
Most vettem egy teafilter tartó dobozt, de fogalmam sincs, mit rakjak rá. Valami olyan minta kellene rá, amit nem kell vágni, csak kiraknám a négyzetekből. Vettem szalvétákat is, ha nem jön össze a mozaik, legfeljebb kidíszítem azzal. Vagy együtt a kettőt. Még nem állt össze az egész.
Igaz, sokszor csak menet közben körvonalazódik az egész, és alakul ki a minta.
Úgyhogy, kíváncsi leszek, hogy mi lesz belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése