2008. november 18., kedd

Pozitív hozzáállás

Ezt írhattam volna az előző írásom kommentjéhez, válaszként Bodzának, de úgy éreztem, megér ez a sztori egy külön posztot, mintegy bizonyítva a fiam pozitív látásmódját.
Mint már említettem, minden hétvégén hazahozza a heti értékelést, matrica formájában. A magatartás, és szorgalommal nem volt semmi probléma, viszont a felelősi munkájára elhúzott szájú matricát kapott, ami azt jelenti, hogy jó, jó, megcsinálta, de azért voltak hiányosságok.
Amikor megnéztem, így szóltam: -Jaj, de kár, hogy megint becsúszott egy gondolkodós!
Mire a fiam kapásból így felelt: -Igen, de nézd meg, mennyi mosolygósom van!
Sőt, hogy nyomatékot adjon a szavainak, még le is takarta az oda nem illő fejet, hogy én csak a szép mosolygós matricáit lássam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése