2008. november 19., szerda

Karácsonyfadíszek

Néhány éve már nézegetem a karácsonyfa díszeket, mert szeretném frissíteni a készletet, meg jó néhány el is tört az évek során. De néhány éve nem vettem egy darab újat sem.
Nekünk még a régi fajta, csillogós díszeink vannak, olyan fehér porral mintázva a díszítés. Szeretem ezeket a díszeket, mert nekem egy karácsonyfa legyen csillogó, mert azért karácsonyfa.
Ellenben mostanában divatba jöttek a matt díszek. Ami nagyon jól néz ki egy multi karácsonyfa dekorációján, de a saját fámon nem tetszik. Idegen.
Eleve kevés dísz tetszik a maiakból, mert vagy műanyag, vagy csúnyán van megmunkálva, vagy mindkettő. Ha mégis találnék olyat, ami tetszik, ami üveg is, szép is, csillog is, ahhoz pedig hozzácsomagolják a matt párját is. Mintegy szettként. Meg azt a fura rücskös felületűt is, néhol. Ami végül is nem néz ki rosszul, a multikban...., mint már korábban is említettem.
Régebben hoztak az oroszok, ukránok, csodaszépeket a piacra, de a mára azok valahogy igénytelenebbek lettek. (vagy kínaibbak)
Félek, az idén sem lesz új díszünk a fán. Már úgy értem, bolti, mert a gyermek biztosan készít valami szépet az iskolában, és az biztosan rajta lesz a fán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése