2008. november 17., hétfő

Hajnyírás

Levágattam a hajamat, nagyon rövidre. Kicsit megszaladt az olló a fodrász kezében, azért ennyire rövidet nem akartam. Végül is nem rossz, nem rossz, de ha őszinte vagyok magamhoz, akkor azt kell mondjam, hogy nagyon szar. Persze, mindenki azt mondja, hogy de jó a hajad, de szerintem látják ők is, hogy nem az igazi, csak nem akarnak megbántani. Ha valaki azt mondja, hogy fura, vagy szokatlan...na, akkor biztos vagyok benne, hogy nem tetszik neki.
Na, de mindegy, végül is nincs nagy baj, majd megnő :-)) Most meg ilyen, tüsi. Végül is, maga a frizura nem rossz, csak a fejem nem jó hozzá :-))
Hajnyírás után, reggel a fiam kelt fel hamarabb, én pedig arra ébredtem hogy beletúrt a rövid hajamba, majd felkiáltott: -Anya, nőtt a hajad!!!

:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése